fredag 9 oktober 2009

Izza

Hahahahhaha, jag finner fan inga ord alltså!! Izza min Izza! Det var många som tittade på mammas pojkar igår och det har kommit ut positivt samt negativa reaktioner om min gal.
Snälla vad är det för fel på er folk som inte kan kolla på en jävla serie utan att hoppa på folk negativ, helt ärligt vad är det som sticker i era ögon?? att en helt vanlig tjej vågar vara sig själv i TV ?

Jag känner Izza och kan stolt säga att hon är sig själv och hennes personlighet är grym. Ge henne kred , fan vill ni bara se tråkmonsar som dom andra tjejerna som är med i programmet lr? va fan!!skulle det va kul eller, ne just det. Men å andra sidan jag vet att ni alla älskar henne för oavsett negativt eller positivt så lägger ni energin på just Izza. Ni som är bonde söker fru fanatiker och vill ha det lugna livet på en bondgård, sluta kolla på mammas
pojkar då!

Till er andra open minded pepz, ni kommer få se mer av Izza, nästa torsdag 20:00 tv4 Mammas pojkar. Big upz till er, Enjoy!!


Den här paodin har vi fått oss ett gott skratt till, hahhahahhaha..

Puss på dig gumman.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa vad säger man izza hon är sin egen person

Anonym sa...

Folk förstår inte bättre. Jag är ett Izzafan redan. Hon är verkligen en egen person.

Izza fan sa...

Jag aqvgudar izza jag skulle älska att vara med henne tänk att ha henne på en fest då lär det inte bli tråkit

Madde sa...

Jag känner också Izza. Förutom att hon är en mytoman och absolut inte kapabel att ta hand om Heaven så är hon helt ok. Synd att hon ser ut som en val numera...

LA sa...

Ja du Madde!!
Och vad ska man säga om dig?? Du går in på en blogg och drar in en människas barn, lååååååågt. Izza är ingen dålig mamma och hon tar hand om sin dotter.
Om du tycker att hon är en mytoman varför går du inte rakryggad och säger det till henne,om du nu känner Izza, va? men du, snälla!!mytoman kom igen nu, kom du inte på nått bättre.
För mig är allt du skriver bara skit! Izza är min vän och jag står vid hennes sida och jag stöttar henne.

Anonym sa...

LA, Jag håller med dig.
Madde du var verkligen jätte mogen.
Har du alltid varit en sådan person att du måste prata skit om människor för att få lite luft?
Izza är kanon.

Anonym sa...

LA! jag älskar din blogg, du måste börja blogga oftare. Mvh Linnea