tisdag 13 oktober 2009

Zehlins städ och fastighets service

Zehlins städ och fastighets service är i full gång nu. Har slängt det mesta av grejerna som inte ska med mig till Stockholm. Nu är det bara det roliga kvar. Allt jävla småplock och städningen.
Som tur är har Pia arbetat en del genom flytt städ så hon får göra rent i köket. Thanx;)
Själv springer jag runt med svarta sopsäcken och dammvippan i högsta hugg. Men nu tar jag en time out och varför inte, hahahahah blogga en sväng.

Min son har tillbringat dagen med sin gudmor Annnniiissh yao.
Tack för hjälpen gumman. Skönt att han inte behövde vara hemma i flytt röran.

Hmm!! JO! Det finns 2 grejer som är kvar i lägenheten som jag inte vet va fan jag ska göra med dom. Har satt ut skiten på blocket, men hinner inte vänta på det där krafset.
Det är en träningsbänk, men tyngder och den där jävla stången som man ska sätta vikter på, plus att det finns andra vikter till benträning.

2a grejen är en blå stor bäddsoffa. Finns en tjejkompis som ev vill ha den men detta är inte säkert. Btw gumman jag är i Gävle, åker på torsdag.

Det va det iaf, nu måste jag återgå till min tjänst som CHEF i Zehlins städ och fastighets service;)..

Inga kommentarer: