måndag 26 oktober 2009

Semester

God morgon pepz!!

Jag har haft semester från bloggen ett tag, det är mycket som har hänt men jag pallar fan inte skriva om allt. Klockan är halv 8 och jag har precis kommit hem från jobbet så jag tänker inte skriva hela morgonen. får se om det går att skriva lite iaf för jag är så trött.

Anyway. Cedric och Junior har åkt till USA nu. Tankarna är med dom i USA hela tiden, det är grymt jobbig. Jag saknar min son sååååå mycket. Fan dom har varit där en och en halv vecka men det känns som ett år. Jag hoppas att mina papper blir klara så fort som möjligt så jag oxå kan dra dit och va med la familia. love yall;)

Alla grejer från Gävle till Stockholm har blivit flyttade, fett skönt;), måste dock dit nästa vecka för några ärenden och kanske någon ny tatooo. See u in G-town, asg..

Imorgon fyller jag 20 så det blir antagligen utgång med några av mina homizar. Tror det blir Layer Cake. yess yes så kan det vara. Hmm tycker inte det är så roligt att fylla år längre, det är en helt vanlig dag förutom att the BosSsSsS me, myself and i föddes för ett X antal år sedan.;)

Nope pepz jag har jobbat 3 nätter i rad och ska jobba inatt oxå, så nu måste jag försöka sova lite.
PZ!!

Inga kommentarer: