torsdag 18 juni 2009

Sometimes u have to remember!!

Torsdagen vi alla har väntat på!!Hahahahha!!!

Det ringde på min telefon idag och jag svarade trots att det var privat nummer. hahhaha i andra sidan luren hör jag en fräsande röst som säger
- En fågel viskade i mitt öra att du inte kommer imorgon..
Det va min kära stora syster som vill att jag kommer hem till henne och firar midsommar.
Jag försökte snällt förklara för henne att jag inte kan komma pga jobb, men jag kanske kan komma en snabbis på dagen. Men nej det vill hon inte hahahha hon vill ha mig där hela dagen kvällen osv...Min kusin från Borås är juh här oxå och det e juhjävla typiskt att man ska missa allt pga jobbet. Jag menar jag tror inte min kurre har varit i Gävle någon gång under tiden vi bott där. Det här e lixom årets händelse...hahahhahahah...
Va gör man inte för sin stora och syster lixom, det blir nog en Gävle runda under dagen imorgon sen får jag stressa tillbaka till Stockholm för att jobba natt.. Jag får försöka att få det att gå ihop.
love u biiig siiis, allt för dig u know..;)..

Nu sitter jag bara hemma iaf och väntar på Anna. Pia e här och andra Anna kommer senare på kvällen. Vi alla tjejer ska juh ut ikväll och vi får väl se hur detta går..hahahhahaha händer alltid nått tok när vi e i farten..

Dave va juh här och hälsa på mig igår. Alltid lika kul att se honom. Verkligen den bästa gudfadern till Junior alltså, han är en person som jag tror Junior kommer vända sig till mycke när han blir äldre. Dave är en grabb som vet vad han vill och kämpar verkligen för det. Big Upz Dave!!!

Jag är det någon ide att ens dra upp vädret i detta inlägg lr, nej! jag tänkte väl det.
#¤¤%&///(((()&E%%¤gGrrrr!!!

Nu ska jag och tjejerna gå ner till systembolaget och se vad vi hittar där;)...
Ha en jätte trevlig helg allihopa och GLAD FUCKING MIDSOMMAR PÅ ER!!

Dagens låt: Dile Don Omar



Sometimes u have to remember!!

Inga kommentarer: