onsdag 17 juni 2009

Yo yo yo!!

Yo yo yo!!!
WPunktlistahat it do???

Tror ni att sommaren har kommit nu eller?? Solen skiner men det e juh bara smak prov. Va hände med Hawaii?? Men ok jag e glad för den solen vi fått, men jag vill faktiskt ha mer.
Nog om det här vädret nu.. Man kan juh egentligen inte klaga, hmm eller kan man?? Ha!! Ja kan..

Pia är fortfarande kvar hos mig, hahahahha hon har slagit rötter i mitt vardagsrum, hon skulle ha varit här i en vecka men nu har hon varit här i en och en halv och har planer på att stanna längre hahahhahaha, du e rolig gumman och du e välkommen att stanna.
Jag drog Hamsa skämtet för henne igår. Ni som känner Hamsa från Malmö ni vet vad jag pratar om, hahahaha och det gör du oxå mr Hamsa;)...

Anyway!! Idag blir det chill, lite osäker på om jag kommer jobba idag, jag står som extra men det e inte säkert att jag behövs. Det e juh både och det där. Bra om jag får jobba men får jag inte jobba e min hela dag förstörd. Men jag tar det som det kommer.
Jag ska iaf träffa Dave idag;)..Min sons gudfar har kommit hem från USA och har vägarna förbi Stock-town so why not, alltid lika kul och se den lilla smurfen;) One love!!hahahahha...
Sen får vi se vad som händer, inte mycke mera planer en så!!!

Just nu käns det som om jag bara sitter och skriver massa kraffs men men krafs e alltid nått, lr hur??
Men anyway!! fan ha en så jävla över nice dag allihopa!!

Dagens låt e över fet och ni fattar väl att ni måste lyssna på den...

Rick Ross Feat. Avery Storm Rich Off Cocaine

Inga kommentarer: