fredag 5 juni 2009

Efterlyser sommaren

Shulululu!!Wzup???

Fan va har hänt med solen pepz? fan det har regnat här i Sthlm i 3 dagar nu. Sommaren efterlyses;)..Kom nu, vi vill ha värme.
Men eftersom det regnar passar jag på att göra sånna där mindre roliga sysslor som att tvätta städa och allt annat man inte vill göra när det e Hawaii väder.

Idag kommer Anna, men hon oxå e juhjävla seg!! Hon har umgåts med mig och grabbarna för mycke nu så hon har tappat tids begreppppet. Gambiansk tid.. Säger man 3 kommer man vid 6 hahahhaha. Jaru så e det i bland.

Va händer idag rå? hmm det blir juh säkert utgång eftersom Anna kommer som sagt. Antar att vi hamnar på Trinity, men vi får se när kvällen kommer.

Igår träffade jag upp mamma, Mats och alla dåranra;) dom satt på Sveav 90 så jag fick sitta där och se glad ut men jag tycker inte om sådan musik. Men det va kul att umgås med familjen lite. För er som inte vet va Sveav 90 e så är det typ som en hårdrocks bar som ligger på just Sveav 90, fattaru hårdrock..hahhahah för mig är sådan musik huvudvärk (finns vissa undantag, men väldigt få) och jag tror inte att någon tror att DANIELLA va på ett hårdrock ställe frivilligt..hahahhaha..Men! nu har jag gjort det med..

Nu kommer min musiksmak så 2 låtar som lovat..

Lee Carr - Never Meant 2 Fall


Ne-Yo ft. Niggalas Cage - Be On You



Nu måste jag springa till tvättstugan igen, men i holla!;)
Ha en trevlig fredag.PZ

Inga kommentarer: