måndag 15 juni 2009

Belive

fyttttti fan vad det är dåligt väder. Shiiit folk blir stressade och på dåligt humör av den här jävla skiten. Nu får fan Sverige ta och skärpa sig, allvarligt talat ska vi bara få 2 v sommar eller va F är det frågan om. Nu jävlar beställer jag sol och den ska komma imorgon, inga men utan make it happen.

Jaja!!! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har så jävla mycket på min plate just för tillfälligt, saker som måste göras, ställen att vara på och make some money. Work work.. But everything is all gooood. Lätt att klaga men det finns människor som har det värre. Så suck it up.

Yeah!! så va fan ska jag skriva om då.

Har haft besök i helgen från Gbg, alltid lika kul. Pia är fortfarande kvar och några andra har kommit och hälsat på och bla bla, allt det där vanliga ni vet. Så med andra ord min kaffe perkulator har gått på hög varav. Alltid lika trevligt med sällskap.

Mina filmer har rullat sten hårt oxå, eftersom det regnar får man juh faktiskt kolla på hur mycket film man vill..

Lite film tips.
1, One Love
2, SHOTTAS
3, The Visitor
4, ATL
5, 2 fast and 2 ferius
6, Cadilac records
7, Barber shop 1 och 2
8, Madeas Reunion
9, 7 pounds
10, The honeymoners

Ni har kvällen på er att titta för jag har juh beställt sol till imorgon och då vill ni säkert inte vara inne och titta på film..
Just nu sitter jag och väntar på att Badou ska komma, men han och tider är inte bästa vänner.

Shiiiit!!! va negativt detta inlägget blev då..hahahahhahaha jag säger juh det jävla fitt regn.

Det skulle ha blivit ett Gävle besök idag, men alla bitar faller inte ihop så det blev inget av det och jag ska jobba imorgon så det hade blivit lite galet tidsmässigt.

Men Anna bli inte ledsen du kommer juh på torsdag;).. Yes yes båda Annorna kommer, så det blir systemet, god mat och utgång.



Första veckan i Juli är jag ledig från jobbet och hela den veckan ska jag och mitt guld hjärta CJ ha mamma och son tid. Det blir bad, gröna lund, basket och allt annat som han tycker är roligt.
Finns inget bättre en att se sitt barn vara frisk och glad. Så detta ser jag fram emot. inge jobb, ingen stress bara vara med den som betyder mest i mitt liv.
Cj, mami love you and belive in you. U are my star in life.



Dagens låt är tillängnad till alla och jag tycker att den förmedlar ett jätte bra budskap. Budskapet är desamma som titeln BELIVE. Låten är ett soundtrack till filmen Honey från 2003. Om ni inte sett den se den. Så OK, Enjoy!!


Yolanda Adame - I Believe (honey ST)

Inga kommentarer: