måndag 30 juni 2008

Mr Big

Imorgon är jag ledig och jag sitter och funderar på vad man kan göra.
Det är juh lixom inget kanon värder så att man kan ligga på playan och steka, Nope..Och min kärlek är borta och jobbar..
Hmm.. Sitter och funderar på om jag ska ta med min stora starka mördar hund (ASG) på en lång promenad .. Skämt å sido!! Min Mr Big är den gulligaste och den bästa, han är världens goaste.
Tycker det är så roligt att säga att han är en mördar hund, eftersom vissa människor är så jävla ordagrant dumma i huvet. Jag fattar inte att folk är då jäkla trång synta..

När jag går ute med Big är det som om man går på röda matan, man har en hel V.I.P gång att gå på, för att människor är rädda för min doggy. Men folk är okunniga och dumma. Dom tror att han är en stor kill machine. Man ska inte tro på allt man läser eller ser på tv.
Dom som känner min hund, älskar honom och dom vet att han är sten cool. Han har varit min bästa vän sen jag va 18 år alltså i 7 år har han funnits där för mig i vått och tort.

Älskar dig min cooling du e the one and only and u ma Mr Big..

Inga kommentarer: