torsdag 12 juni 2008

2 par skor 1 par örhängen och 3 tröjor.

Jag har inte kommit på bloggens hemlighet en men jag jobbar på det...

JAg gick ner på stan idag en sväng för jag hade vissa saker som skulle uträttas, det slutade med att jag kom hem med 2 par skor, 1 par örhängen och 3 tröjor, vad hände?
Jag har kommit på att jag är shoppoholick men det har jag juh vetat ett tag. Jag undrar hur måga som är som jag? hur många är det igentligen som älskar att shoppa? hur många är det som alltid kommer hem med någonting nytt när dom varit på stan?.

Jag älskar juh att handla det mesta men min svaghet ligger hos SKOR..jag älskar skor skor skor.
De händer faktist att mina vänner inte vill gå in i sko affärer med mig, dom säger bara:
- Daniella du har redan skor så det räcker. Eller så drar dom en djup suck.

Men jag kan juh inte låta bli dom.. Sen å andra sidan hur skönt är det inte när man aldrig behöver oroa sig över att man inte har skor som passar till vad man har på sig..

1 kommentar:

E.v.e sa...

Tsss Hey jag heter D och jag är Shoppoholic. HEEEEEEEEEEEEEEEY D !!!