tisdag 12 augusti 2008

Chilllll

Idag har varit en softar dag, har inte alls gjort mycke och jag har inte ens gått utanför Östers gränser.
Dagen började med att Redhead kom på kaffe och vi snacka lite skit.
Efter det tittade jag på im a ledgend med Will Smith, grym film faktiskt
Vid sex tiden gick jag över till Redhead och hämtade min nya telefon, wee de va dax att byta ut den gamla skiten. Sen så satt jag, Eve, Anna, Anna och alla barnen i lekparken utanför mig, vi vuxna satt och snacka skit med varsin kaffe kopp i handen och tittade på när barnen lekte och hade kul.
Nu sitter jag och skriver i min blog och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så tvätten kan hängas, sitter även och förbereder mig på en lång arbetsdag imorgon....

Hmm..Sitter fortfarande och letar sista minuten resor, men det e inte så billigt just nu.
Men det i juh månaden när nästan alla har semester, så jag kanske får tag i en snart i allafall när dom flesta går tillbaka efter sina latar dagar..
Jag vill verkligen åka och jag tänker åka, SIMPLE!!!
Men nu gott folk ska jag gå och sköta hemmet lite grann så hörs vi imorgon..

ZzZzov gott!!!

Inga kommentarer: