måndag 11 augusti 2008

Amor vincit omnia!!!

LA och Kaos!!
Jonna du är världens goaste, du är alltid där för mig i vått och torrt.
Du är den bästa!!
Love u Baby!!
Jag, Vanessa & den berömnda bålen.
Alltså bålen va skit äcklig till en börja, men hallå det va 2L sprit i.

Dom 3 bockarna bruse.
IOR, Jonna och Malin.

Malin och Vanessa försöker dizzza varandra.
Jag, Vanessa och Redhead(love u)
Jonna och Seppo (Jonnas pappa)

Micke och hanns Ellam!!


Bine och vackra gravida 3s

Jag, Maria, Vanessa & Redhead.Jag & Miss E!!
Jag & Vanessa


Det var den bästa festen, den vajävla lyckad, har inte haft så roligt på länge och fy fan va alla blev runda under fötterna.
Jag ska förklara att jag gjorde en bål. Jag blanda och mixtrade.
Den smakade juh bajs till en början men det va inte konstigt för det visade sig att jag hade haft i 2L ren sprit. Opps, ser det ut som om jag kan blanda bål lr??
På festen kom underbara människor och dom är så jävla roliga.
3s va där men hon kunde inte dricka eftersom hon har bäbis imagen, men hon fick extra godis ist;)....Då blev hon glad.
Jag har funnit så goa människor som jag aldrig kommer släppa och människor som totalt skiter i andras åsikter..
Jonna är en tjej som för mig är den bästa, hennes hjärta är utav guld och hon finns alltid där för mig såsom jag finns för henne. Har aldrig öppnat mig som en bok förut men enjoy för du får läsa boken tills den tar slut.
Kommer aldrig släppa dig/er..
Ni är det bästa som hänt mig på länge.
LOVE!!
Amor vincit omnia..
La mas besitosss!!