måndag 11 augusti 2008

Tillbaka.

Nu har jag varit dålig på att skriva i min blogg.
Ber om ursäkt till er som läser den.
Det har hänt mycket sen sist och jag jobbat som en dåre och där har ni min ursäkt till varför jag inte har skrivit.

Just nu sitter jag hemma hos Redhead och är jätte trött efter jobb och storhandling idag.
Men men alla människor jobbar och jag klagar absolut inte, tackar gud att jag har ett jobb att gå till.
Det finns många tankar i mitt huvud och mycke saker som behövs bearbetas men det är inte ett direkt problem.
Sitter och plinkar på datan titt som tätt med förhoppningar om att hitta en sista minuten resa till solen.
Jag vill, jag vill ,jag vill...
Hmm.. tänker fortsätta leta, men förmodligen blir det Teneriffa....
Åter kommer snart...

La mas Besitoooooosssssssss!!!!!

Inga kommentarer: