tisdag 19 augusti 2008

Hellu

Hellu!!
Jag har haft fullt upp idag på jobbet, och snurrigt har det varit. Men det gick bra endå.
Längtar efter att få chilla lite, men det kommer ta minst 2 veckor till.
Hmm..Hade planer om att gå ut i helgen, men jag har fan ingen lust, känns som om jag har blivit gammal..
Men det händer lixom inte så mycke i Gävle tycker jag, så man missar inte direkt någonting.
Men som man säger det blir väl vad man gör det till.
Men det kanske har med att göra att jag börjar bli lite krasssslig, det är väldigt många som har blivit sjuka.. Det e ju vanligt att folk blir sjuka när barnen börjar dagis och skolan..
Jag har börjat komma närmare min resa föresten och den bli av i september, vi blir några som åker så det blir lolllligt!!!Det va inte bara jag som va sugen på att dra iväg.
Men ta det lugnt alllihoppppa..
Kram på er..

Inga kommentarer: