tisdag 19 augusti 2008

Brorsan!!


Mina grabbar!!! Morsters groda Kevin och Lars.

Love yall!!

Lars är en utav mina bästa vänner, han är som min bror.. Vi har gått igenom mycke och han är en utav dom softaste människor jag mött. Jag träffade Lars när han började träffa mina stora syster för många år sedan..Efter några år kom Kevin till världen, min lilla groda..Tyvärr är min syster och Lars inte tillsammans idag. Dom har gått vidare på varsina håll och dom mår bra. Men viktigaste utav allt är att dom fortfarande vänner. Jag förlorade Lars för några år sedan, men kommer aldrig tillåta att det händer igen..

Jag tackar Gud att han har gett brorsan en ny start i livet...

Love u.. Stay true;)..

Stay true är hans nya tatuering som blev rå cool åter kommer med bild när han har slutat sega och lagt in bilder på datan som han kan skicka över.

Inga kommentarer: