söndag 13 september 2009

BAD

Har hunnit gjort massa saker sedan jag skrev sist.
Jag mår 90 % bättre nu efter operationen. Resultatet so far so god;)..
Helgen har handlat om fest och chill. I Torsdags va vi på Mama Africa.
Fredags var vi på Grogg, 54an sedan till Trinity. Vi firade våran vän Izza som fyllde år. Shiit när vi alla är ute så kan fan vad som helst hända, and what the F ser det ut som om vi bryr oss eller.


Jag och Linda på Grogg.

Idag satt Junior och kollade på en film. Han sa: Mom jag ligger här på soffan och tittar på min film och tar det lugnt ett tag, ok?..
Vad svarar man? hmm, aa, pff, ja det gör ddu rätt i fick han till svar.
Kan inte fatta att han blir 4 år snart. Om en månad lixom..

Min CJ!! Älskar dig gullunge..

Vi har fått en ny ride i gänget nu;).. Åsa har köpt en ny bil, med den feeetttaste regskylllllten ever.
Vad symboliserar oss bättre än just BAD?
MOVE BITCH, MOVE OUT THE WAY för här kommer vi. Bad galz;) hahhaha


Nu ska jag lägga mig ner i sängen och titta på en film.. Kanske blir ett glas vin i stan senare med Linda;)..
Hörs sen pepz..

Inga kommentarer: