torsdag 3 september 2009

Tack!!

Då var det torsdag. Kom hem från sjukhuset idag efter en lyckad operation igår. Det gör ont som fan men jag tackar att det finns smärt stillanden. Jag har många runt om kring mig som verkligen har funnits där för mig. Folk som står mig nära men även folk som jag bara umgås med då och då har ringt mig och frågat om det finns nått jag behöver. Ett stort tack till er alla!!!

Jag kommer vara sjukskriven nu i 2 veckor så det bär hem till Gävle nästa vecka. Ser fram emot att träffa alla som jag saknat. Evelin jag vill ha perkulator kaffe;).


Badou var här i tisdags, det va nice att träffa honom och snacka lite skit och bara hänga. Han finns verkligen alltid vid min sida och jag är stolt över att ha honom i mitt liv. Finns ingen annan som du blaze, one love.

Blaze


Bilder från när tjejerna va här kommer i nästa inlägg!!

Smak prov;).. Jag och winnie the puh..





Inga kommentarer: