måndag 31 augusti 2009

Tina Turner

Har jobbat natt i natt. Kom hem typ 8 på morgonen, och nu sitter och väntar på min kära vän Hanna *fattar du*hahahha. Ska väl luncha eller nått..

Sitter och lyssnar på musik och jag säger alltid -Det här e min låt, när jag hör mina låtar som jag älskar. Ja ni vet låtar som man har minnen till eller som bara e fett sköna.

Det finns fett många där ute nu förtiden som gör grymma låtar och även från förr, men det finns en dam som fångade min uppmärksamhet när jag va liten. Så detta inlägg tillägnar jag världens grymmaste TINA TURNER min idol sedan jag kan minas. Stört skön och shiiit va jag vill ha hennes kropp när jag e lika gammal. Hon har juh gått i pension och gör typ inga uppträdanden längre. Hon va i Sverige för inte så längesen, men Daniella missade juh konserten självklart och blev fett lack. Tina Turner är en dam som jag ser upp till på många sätt, hon är verkligen en gyal som gått igenom mycke. The DIVA the Queen Tina Turner. ROCK ON;)



Tina Turner - Simply The Best



Tina Turner - We Don't Need Another Hero




What's love got to do with it Tina Turner (Grammy's 1985)



Nu ska jag städa lite!!
PZ

Inga kommentarer: