söndag 2 augusti 2009

R.I.P

Wzupp!!;)
Nu har jag inte skrivit på ett tag. Man kanske kan säga att jag har haft ett liv, förutom jobba, sova, jobba och sitta vid datorn ibland.
Det har hänt en tråkig sak sedan jag skrev sist.
Cedric och Cj åkte akut till USA för att Ceds mormor har gått bort.
R.I.P Oldgrandmother Taylor.
Jag har varit i Gävle på snabb visit. Alltid lika trevligt att träffa love ones. Hann inte träffa min liil Siis för den snorvalpen har juh varit utomlands i 2v*avvvis* Men hon får komma till mig snart ist, lr hur?
Har varit ute en del. I torsdags var vi på Mama Africa, fredags- Trinity och lördagen lugn hemma kvl med 3,5 öl *BLÄ* sen när i h-e dricker jag öl och 3,5 dessutom.Hahhahaha det slutade med att "lilla" jag fick socker dricka. Men sällskapet va det bästa så vad fan hade drickat för betydelse. imorgon är det dax att återvända till jobbet, slut på ledigheten, back 2 reallity.
Snabb genomgången om vad som hänt sen sist. Ska bli bättre på skrivandet ;P.. Återkommer imorgon. måste verkligen sova nu om jag ska orka jobba imorgon.
Min kära hustomte Anna har juh redan deckat som vanligt. Känner fan ingen som älskar att sova mer en hon. Love u baby gyal.
Men Zzzov gott alla pepz..
kärlek till mina grabbar
-MISS-

Inga kommentarer: