fredag 28 augusti 2009

full rulle..

Ja då va vi här igen! Jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft tid för det.
Det händer mycket i mitt liv just nu och det är full rulle hela fucking tiden.
Har många utmaningar att ta mig igenom just nu, och jag försöker få alla pusselbitar att falla på plats.
Alla som jag inte hunnit träffa på ett tag, speciellt från Gävle, vill bara att ni ska veta att ni e absolut inte bort glömda och jag kommer snart och hälsar på, its a promissssss. Saknar er fett och önskar att vi kunde träffas oftare.
Hmm!!.. Va händer då?
Anna e här i Stockholm nu, vi va ute igår och hade jätte kul. Banga dock idag på att gå ut. E ledig från jobbet till imorgon och måste vila upp mig.
På tisdag fyller min älskade syster son år, grattis hjärtat. Moster älskar dig!
På onsdag skrivs jag in på sjukhuset, det är dax för en operation som jag väntat på länge, kommer hem på tisdag om allt går vägen;)..
Eter operationen kommer jag att vara sjukskriven i 2 veckor. Första veckan kommer jag tillbringa här och 2v kommer jag vara i Gävle.
Det är väl vad som händer nu.
Måste juh också skriva att jag e så stolt över min son. Finns ingen lr inget som kan göra mig mer stolt en han. Han är nu i full gång med att knäppa med fingrarna och ska visa alla, hahahaha han e så söt..love u baby boy.
vi hörs snart igen.
PZ
PS. Min vän J har spelat in en ny musik video, men jag åter kommer med det i nästa inlägg.DS

Inga kommentarer: