torsdag 17 september 2009

Mammas dag

Gävle rå!!

Då va man här igen. Gävle e juh hmm,pff, tss ja Gävle. Har inget mer att lägga till.

Det börjar bli kallt och höst jackorna ska fram, panik! tycker inte om kyllllllla juh;(. Fan jag hatar att frysa.

Idag fyller min mor år hela 45, gammla tanten;).. Grattis Mamzen, hoppas du får den bästa dagen. Jag hoppas inte att du har ont nu när du ligger och bli gaddad..

Mamz och lil siiiis

Jag vill oxå ha mera tatueringar. Skönaste att bli tatuerad juh, kalla mig galen men what the F. HAhahahhaha nu vet jag att min kära bror sitter och skrattar. Kommer ihåg hur nervös jag va när jag g jorde min första tatuering och han va juh självklart där. Men jag menar bror vi kan juh diskuter 1979.. Du va en riktig tuffing....

Ja e hungrig nu så MAT DAX!!!! hörs senare pepz...

Lite softa Rnb låtar..Enjoy
J. Holiday - Forever Ain't Enough


Snoop dogg - Let it rain

Timati feat Snoop Dogg - Groove on

Inga kommentarer: