onsdag 8 oktober 2008

Biiiig Siiiis 27 bast idag.. Happy B-day

Den 8e Ocktober för 27år sedan föddes min Biiig Siiiis i Borås.
Det betyder juh att det är hennes födelsedag idag. Hipppp Hippp Hurrrrrrrra!!

Vi firade henne med en tårta som Lil Siiis bakat och presenter så klart.
Hon sa att hon inte ville ha prisenter men HALLÅ det är det roligaste med att fylla år, att man får stå och riva och slita upp in slagnings pappret. Jag blir barn på nytt så fort jag ser ett paket med mitt namn på. :)....hahah Men iaf jag köpte ett par örhängen till henne med baby rosa stenar i dom va jätte fiiinnna faktiskt och det tyckte hon med...
Jag hoppas du fick en bra dag idag iaf Siiiis och att det va kul att fylla 27bast ;) snart blir du tant;)... Love you och åter igen ett stort Grattis...

Jag va och åt lunch med Anna idag och det är ju alltid lika trevligt.
Vi snick snacka och mumsa i oss god mat.
Sen kom Malin hem till mig på Kaffe, sen gick vi till Wesh på kaffe och sen efter att vi firat Big Siis kom Red hit på kaffe..
Gah hur fan hade jag tänkt kunna sova inatt...Och jag måste verkligen få mig en blund för att orka va människa imorgon...

Detta blev ett snabbt inlägg för idag för nu måste jag pluggggish

Inga kommentarer: