lördag 11 oktober 2008

Pump up the jam!!2 new days of HIPHOP


I Torsdag så va jag och mina gyalz och Alex så klart på Pump up the jam. Dom kom till teatern i Gävle och körde sin show, Wow shit dom va duktiga asså.
Det va 4 st som dansade i showen, 2 tjejer och 2 grabbar. Det va street som hela föreställningen handlade om.
Som sagt klock rent, och va alla hade fett kul.
Men jag fattar inte folket som va där och kolla, shiiiit det va som om alla satt på begravning, medans jag och mina tjejer öste, vi vissla, stampa i golvet, klappa händerna och skrek..
Kom igen Gävle, fan alla klagar på att det aldrig händer något i den här stan och sen när det väl gör det så sitter alla som om zombies. INTE BRA!!
Men som sagt jag och mina tjejer har aldrig tråkigt och vi ÖSTE... Love all my honnnnnny bunnnnies;)


Gruppen PUMP UP THE JAM och schama var dom kommer befinna sig och uppträda framöver.
2 NEW DAYS OF HIPHOP: PUMP UP THE JAM är en street- och breakdanceshow i världsklass med dansstjärnorna Dedson (FR), Go (FR), Niki (SE) och Steph (DK). Tre av dem har vunnit VM i streetdance – Juste Debout i Paris!


Dedson


Joseph "Go" N'Guessan

Niki Tsappos

Steph Nguyen

Schema:

Gävle 9 oktoberGävle Teater kl. 19.00 (skolföreställning utan battle kl. 11.00)Pre-selection 17.30 i foajén

Malmö 13 oktoberInkonst kl 19.00Pre-selection 18.00 i foajén

Växjö 16 oktoberVäxjö Teater kl. 19.00 (skolföreställning utan battle kl. 13.00)Pre-selection 18.00, Musikhuset

Stockholm 18 oktoberSödra Teatern, stora scenen kl. 18.00 (exkl battle) och 20.00 (inkl battle)Pre-selection kl. 17.00, Kägelbanan ¨

ENJOY!!

Idag var vi hos Bine, 3s och Mileja..Det va jätte roligt att se dom, och lilla Mileja va hur söt som helst..Annars har dagen varit lugn i hemma miljö..

Kram...

Inga kommentarer: