onsdag 22 oktober 2008

Inbjudan;)

Hej hej!!!

Onsdag idag och Daniella e sjuuuuuk;(... snorar och hostar, fi fan!!
Även Jonna är jätte dålig så vi ligger och är dåliga tillsammans.. Jonna är mer som en man och kan lätt dra reklamen "ni kvinnor snackar om att vara gravid" som ex när hon är sjuk..

Har mycke att göra som vanligt, men konstigt nog har jag hunit med de som ska göras en så länge, som tur är så har jag bara 2 dagar kvar i skolan sen är det LOV, åh det ska bli så jäkla underbart *LER*...

Jo!! Jag ska göra alla er besvikna som har sett fram emot min fest på Goa, sorry pepz det blir inget. Pallar inte sitta och planera och fixa i detta tillstånd så det blir kryssning ist. Jag och Mide slår ihop våran födelsedag eftersom vi fyller på samma dag..Sen blir det Sthlm på helgen.(Red ser fram emot detta)...;)
Alla som vill följa med på kryssningen är självklart FEEEETTTT inbjudna, ju fler ju roligare ..;)
Det är bara att ringa ni har mitt nr.
Kryssningen blir av på Tisdag så ni måste meddela snarast, eller om ni bokar era biljetter själva.

Nu ska jag snora vidare och nysa lite på Jonna!!
Bacill pössssar på er alla;)...
LOVE //LA

Inga kommentarer: