tisdag 28 oktober 2008

Hurrrra Hurrrrra!!!!

Ja idag bär det iväg på kryssningen till Åbo.

Jag har fått massa fina medelanden från nära och kära som har grattat mig till min dag idag.. tack till er alla.

Jag har också fått en fin prisent, Red den jäveln, hon ska med på kryssningen;)...Vilken suprise, wee så glad.



Några sms som jag fått:



Från Anniz igår:

Hej Baby!

Varkar som om jag bli hemma imorgon, hittar ingen hundvakt, men jag älskar dig och hoppas du får en underbar dag på din dag och nu börjar du bli gammal och snart hinner du inte med i svängarna. Vi får ta igen det i helgen.

Puss. Älskar dig min lilla råtta.



Älskar dig oxå Baby booo...



Från Anna och Tindra:

Grattis Baby girl på stora dagen;) hoppas du får en bra dag.
Firar dig när du kommer hem.
Pussar från Anna och Tindra.


Älskar er och stor puss, smack..



Från Lil Siis:

GRATTIS..En smilie



Mide:

Wish u all the happines in the world.. happy b-day.

Från min Koas:

Jag må hon leva, jag må hon leva, ja må hon leva ut i 100e år *sjunger högt* älskar dig. Puss puss puss puss.

Älskar dig med baabbbeee..;)

Sen så har jag fått hur många telefonsamtal som helst och shiiit va kul. Ett av telefon samtalen kom från Bunny, Grrrrrrrrrraaaaaaaaattttttttttttttttiiiiiiiiiissssssssssss gyalen!! Det va ett tag sen vi snackade med varandra så jag blev jätttttte glad..
Mina damer lixom...
*Krya på dig kram till Eve* som ringde med halsflusss för att gratta mig..Love!

Pussssss på er alllllllla.. idag är jag glad,så kul att höra alla glada människor...
Ha det bäst..Lot of love..

1 kommentar:

Anonym sa...

Red tänkte på att inte svika sin Chicken butt...:P Snart kommer du inrusande och säger "är du klar!!??". Haha.