söndag 26 oktober 2008

Söndag!!

Söndag söndag söndag, veckan segaste dag, dagen då man ligger och segar och samtidigt har ångest för den följande veckan som kommer. Men inte denna söndagen pepz, jag har nämligen lov från skolan, sååååååååååå nice. Visst att jag har massa läxor som måste göras men inget som jag inte klarar av...

På tisdag blir det kryssning och födelsedagsparty på båten, happy b-day 2 me, happy b-day 2 me...
Ska bli så nice!! Åker med många goa människor..Tråkigt att inte Red och jonna kan följa med, men vi tar igen det nästa helg lr hur?? Jag vet att ni 2 verkligen ville åka med och det är tanken som räknas, ni kommer vara med mig i tankarna endå..Ni är duktiga som jobbar och sliter.
Love u 2..

Nu ska jag röka en cigg med Red innan jag går hem och fortsätter med mitt lockande i lägenheten..
Love//LA

Inga kommentarer: