måndag 20 oktober 2008

Veckan rullar på man hinner inte ens blunda.

Hello Pepz!!
Jag har inte haft tid att blogga på ett tag nu!!
Har så mycke att göra i skolan, hemma, planer osv..
Men jag kommer komma igång igen snart.
Måste bara plugga och lämna in allt som ska in och redovisa allt som ska redovisas och allt annat som måste vara klart...

Dagarna rullar på så fort, man hinner inte ens blunda så har 1 vecka rusat förbi...
Men iaf så är det dax för den dagen då Daniella blir 25.. Jag hade planer som jag börjar sakta men säkert ändra på.. Jag känner inte för en stor fest längre utan bara något enkelt och simpelt, i mean thats meee. Varför göra världens röja fest när man kan göra en enkel och simpel röjar fest;) ??Skämt å sido, men tankarna går runt och det e dax att bestämma sig..

Nu måste jag fortsätta med att vara "duktig", läxor kallar..
Have a nice one//LOVE LA

Ps..ska lägga upp bilderna från Cj kalas så snart ja hinner..Ds

Inga kommentarer: