tisdag 14 oktober 2008

Imorgon är en stor dag för min grabb!!

Tisdag idag och jag har precis lagt min lilla prins. Han har en stor dag framför sig imorgon, han fyller nämligen 3 år..
Kan inte fatta hur snabbt tiden går, det känns som om det va igår som jag låg på förlossningen och krysssssta ut honom.
Och det känns som om det va igår som det här fotot togs hemma hos my girl Eve.

2005
Ja tiden rullar på och det va faktist 3 år sedan han föddes. Och imorgon blir han morsans stora grabb. Han ser fram emot sitt kalas imorgon och han är medveten om att det kommer massa barn och vuxna för att fira honom.. Dom andra födelsedagarna har han väl inte riktigt förstått att det var för hans skull som folk kom med paket till honom just den 15 oktober...

Han har bestämt att det ska vara spindelmannen tema på kalaset och det har han blivit lovad, så imorgon bär det iväg till kalas butiken..
Love u baby boy!!

2008

Älskar dig över allt annat min lill stjärna..Du är det vackraste jag vet och det bästa som har hänt mig..Massa pussar//Mamma

3 kommentarer:

Anna sa...

MEN ÄLSKLING det e f-n inte hemma hos mig det e ju hos eweeeeeeeeee

LA sa...

Vaaaad pratar du om, har du supit?
Vem har sagt nått om hemma hos dig, det står ju Eve om du kan läsa..LOL!!!
pösss baby

Anna sa...

du ringer i andra sidan luren och säger att ja ska titta på din kommentar angående det jag skrev och din lilla jökellllllllll du har gått in ändrat så att alla tror att ja inte kan läsaaaaaaaaa grrrrrrrrrrrrr