måndag 27 oktober 2008

Lång dag..

Tjena mors!!

Idag har det varit full rulle..
Dagen började vid 9:00 då jag och Junior traskade upp till hälsocentralen på brynäs eftersom Junior skulle på 3 års kontroll, sedan bar det iväg ner på stan där shoooparen Daniella gjorde slag i saken och köpte det ena och det andra. Sen träffade jag upp brorsan och åt lunch med honom. Efter det gick vi in på punkt26 och kollade läget, dom har gjort det jätte fint där inne..

Efter allt det där gick jag med en trött Junior hem där Junior deckade direkt på soffan och jag tog ut Big. Sedan kom Mr Mide förbi och ville få sina dreds fixade inför morgondagen då det bär av på kryssning.
Fan tiden går så himmmmmla snabbt, fattar inte att jag redan fyller 25år.. Men å andra sidan så finns det vissa som fyller 30 snart, fnizzzzz ;)...Ja Lars och c/o det är inte er jag menar, hahah..Nerå skämt å sido, men säg inte att jag bli gammal för 30 är mer en 25. Eller?.. ;)
Älskar er gammmmmlingar endå!!:)

Nu ska jag gå och packa min väska inför kryssningen imorgon...Så vi hörs igen på onsdag...
Ha det nice pepz..
Love //La

Inga kommentarer: