måndag 13 oktober 2008

Irriterad och bitter..

Måndag!! Jaaaava veckans måndag avklarad.
Jag har haft en cool dag.
Lämnade Junior på dagis, skola, sen gick jag till Anna och drack kaffe och sen hem.
Hemma hos Anna lekte Tindra och Junior vilket ledde till att dom blev helt slut på kvälls kvisten, jag han inte ens gå hem innan Junior berättade att han va sååååå tröttttt..
Jag och Anna satt och diskutera det ena och det andra samtidigt som vi drack kaffe och höll cigg i ena handen, Fan jag måste sluta röka.. Jag fattar inte! jag vajävla dum. När jag va gravid med Junior slutade jag röka så fort jag fick veta att han existera i min mage, sen efter ca 2 år börjar man igen, kalla det idiotiskt kalla det va du vill för jag vet att det a så jävla onödigt.

Jag måste bara få viljan att sluta röka och jag har inte riktigt nått dit, men det kommer...
Mer om detta senare, vem vet ni kanske får följa mitt liv till ett rökfritt liv om ett tag.

Irriterad!!

Jag har varit så jäkla irriterad på sista tiden, och jag kan verkligen inte sätta fingret på varför. Jag har f*n ingen aning. Jag irriterar mig på små saker som inte ens e värt att bry sig om sånna saker som jag i normala fall full ständigt skiter i. Jag vet att den röda veckan kan ha ett stort inflytande men endå.
Jag hatar att vara bitter som människa och jag vet att jag är den enda som kan reda ut saker och ting, men hu f*a ska jag kunna göra det när jag inte riktigt vet vart problemet ligger??.

Nu måste jag sitta och planera min födelsedags fest som kommer äga rum den 31/10 på GOA i Gävle om inte planerna blir ändrade..
Mer Info senare..

Massa kram på er pepz från buttra mig.

Inga kommentarer: