tisdag 17 mars 2009

Urban Cruise

Helgen är över och det är redan tisdag. Har haft besök från Sthlm som åkte idag, alltid lika roligt. Nu är det min tur att åka dit snart har ja blivit tillsagd. Men hey jag bangar inte*ler*..

Men jag kommer väl åka dit hela tiden i sommar som jag alltid gör. Älskar juh Stockholm och trivdes jätte bra där när jag bodde där, men jag vill inte bo där med barn.. Thats a NO NO!!



Hmmm!!! Då va det prat om Urban cruise oxå och självklart utan några som helst tvivel så kommer Daniella vara på båten, i love it. Båten åker den 2 maj och det är juh hur bra som helst. Ska man åka på kryssning så är Urban det klockrena. Nice musik, massa folk och mycke annat.

Gå in på deras hemsida nu och kolla om ni är sugen på att åka http://www.urbancruise.se/

VI SES PÅ BÅTEN YALL!!





Inga kommentarer: