lördag 28 mars 2009

Maria 30 år

Idag var Daniella på besök i Skutskär, hmm ja det va juh ett tag sedan man va där. Men Maria fyller 30 år på måndag och eftersom inte jag är hemma då så åkte vi dit med paket idag ist..

GRATTIS KÄÄÄÄÄRRRIIINNNG JÄVEL.. MOHAHAHA;)


När jag och Cj kom hem slängde vi oss lite mat, sedan kom Red och Jajje på besök. Barnen fick leka och Red fick hjälpa mig att packa resväskan.. Hmm känns fortfarande som om jag packat för lite..*Tänker*.. Men va är det jag kan ha glömt.. Ja ja det visar väl sig.


20:30 släckte jag ner hela lägenheten för att väna om miljön lite, det där global ?? tjosssan..Men iaf det va juh nice, la mig i badet och hade tända ljus så jag har gjort en god gärning idag;) Vilket va ganska enkelt..Mmmmm va det många andra som gjorde de lr? det såg relativt upplyst ut på Öster iaf så jag tvekar..

Ja va fan händer mer idag då?? absolut NADA, fan det blir en tidig kväll för mig idag, jag är jätte trött så ZzzZZzzz..

Men det ska väl va en låt för dagen oxå, så varför inte den här:

Kiss me Thru the Phone by Soulja boy

God natt gott folk, ha en fortsatt trevlig helg..

Inga kommentarer: