onsdag 18 mars 2009

SHOTTAS

Onsdagen är över och torsdagen smyger sig på, asså jag fattar inte dagarna bara flyger förbi. Jag hinner inte med överhuvud taget.
Anyway idag har jag varit barn ledig för Cj är med moster och hans kusin vitamin.
Själv så har jag varit på besök hos familjen De-jonge, alltid lika trevligt att träffa er tjejer;). Tack för kaffet och gott sällskap.
Efter gick jag till Goa där Anna jobbar och åt lite mat, sen gick vi hem tillsammas och självklart rockade vi loss på vägen..

Nu ska jag ge er alla ett film tips, jag såg denna film när jag va i Gambia men kollade på den igår igen. Det är en film som jag tycker att man ska se och jag fastnade för den fett.


Nu så, jag hadde inte så mycke mer att skriva idag men ill be back...hhahha..
Have a nice one pepz...


Inga kommentarer: