tisdag 3 mars 2009

Happy tears..

Har inte haft tid att skriva och kommer inte skriva sa mycket nu heller. Tankte bara saga att resan gick bra och den gick 100% felfritt, och det va nice.

Junior va jatte glad att se mig och jag borjade grina. Mamma varfor grater du fragade han? Jag forklarade sa gott jag kunde att jag faktist va sa glad att se han och fick tarar i ogonen pa grund av att jag va saa glad, och att det kalas lyckotarar. Han log och sa i missed u momi, i love u and u my baby. Han fick mig att tappa andan, Jag alskar denna lilla kille sa mycke och jag vet att ni som har barn forstar vad jag menar. Det gar lixom inte att forklara.

Nu ska jag ga och sova for imorgon ska vi ga pa basketmatch..

Hoppas ni forstar vad jag skriver for dom har juh inte svenska 3 sist bokstaverna i alfabetet har..lol..Anyway hola at yall later.

Ps..Ett fett grattis till min bror oxa som blev stamplad gubbe idag.. 30 ar och inte ett dugg yngre, nu gar det bara utfor:) hahahaha, skammt a sido..Happy b day bror!! *Stor kram och massa karlek*...Ds

Inga kommentarer: