tisdag 24 mars 2009

Busy Signal - Pon di edge

Har haft en bra dag idag, den har varit chill..
Denna vecka kommer bli ganska full späckad men endå inte för mycket att göra villket alltid är nice. Man vill juh inte bara sitta hemma och man vill inte heller springa runt som en dåre så det här mitt emellan passar mig all good..


Schema för veckan:

Onsdag: Tvätta, städa och plugg.
Torsdag: Kvällskurs och måste åka till sjukhuset.
Fredag: Hämta ut Malaronen och göra andra ärenden på staden..Besök från Gbg
Lördag: Underhålla Göteborgarna, hmm undra hur;).
Söndag: Packa sen bär det av till Sörby för att sen på natten åka till Arlanda..

Nu ska jag mysa med min son och sedan ska jag ut med mr Big på en lååååååååångpromenix så i hollllllla atttttt yaaaaalllll laaaatttterrr!!!

Dagens låt!!
Busy Signal - Pon di edge ;)

aiiight later people;)...

Inga kommentarer: