fredag 13 mars 2009

Dörrfan!!

Idag har Daniella varit jätte trött, jag fattar fortfarande inte vad det är som gör att jag inte vaknar till liv. Men jag tror nästan att det är vädret för det är många som är trött vid den här årstiden.

Dagen har varit låååååång men endå har jag inte hunnit med mycket alls.
lämnade Cj till dagis vid 9:30 sedan gick jag till Anna för att få lite morgon kaffe, hem, städa lite och sedan tillbaka till Anna där jag fick jättte god mat, det slutade med att jag och winnie va så mätta att vi kunde decka brevid barnen på soffan. Myskväll!!!

Vid 22:30 tiden väckte jag Cj för att det va dax att gå hem. Väl framme vid mitt hus sätter jag in nyckeln i porten - men va fan!! det gick inte att vrida om nyckeln. Där står jag med en trött son som bara vill hem till sin säng, men jag kommer fan inte in.
Detta med nyckel grejen har hänt förut för mig, min syrra och några andra i trappen.
Jag har ringt till G-gårdarna för felanmälning men lika förbannat händer det igen. Så Jag fly förbannad ringer till securitas och skriker ut situationen och får ett, - nej vi åker inte ut för G- gårdarna längre, du får ringa G4s. Men tant fan hade ju inget nummer dit.
118118 kan man alltid lita på så jag ringde dit och blev kopplad. Killen som svarade i gavlegårdarnas jour telefon möttes av en igen skrikande Daniella. 5 min senare kom 2 grabbar från G4S och fixade problemet, medans jag stog och sura med Cj i famnen Trött jag blir!!!
Men nu är jag hemma iaf och Cj ligger nerbäddad i sin säng och sover som en stock.. Men på måndag ska jag ringa och skrika igen, för nu får dom fan fixa dörrfan.

Schema för imorgon...

*ZzZzova hur länge jag vill, för Cj ska till fjärran med moster.
*Städa
*Ut med Big på Lååååååååång promenix
*Fin besök
*Myskväll

Trevlig men lugn lördag för familjen på East..
Nu är klockan fan 2 på natten så det är dax att gå och sova...
Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!
PZ

Inga kommentarer: