torsdag 5 mars 2009

Dagarna rinner ivag!!

Shiiit vad dagarna bara rinner pa. Det ar redan Torsdag och pa Sondag aker jag och Cj hem.

Imorgon ska vi aka till Magic City igen, dar Cj ska fa spela spel, aka karuseller och fa ansiktsmalning, ska aven aka och halsa pa nagra vanner pa kvallen och Cj ska fa saga hej da till sin nanny och barnen som han lekt med har. Lordag blir det basketmatch igen och sen ar det sondag och da aker vi hem som sagt. Tillbaka till vardagen, vardagen kommer dock bara vara i 3 veckor sen aker vi ivag igen. Vart vi ska aka kommer jag inte beratta en, lat oss bara saga att det ar till varmen i 2 veckor. :) ,Sen ar det slut pa resandet och det blir jobb for hela slanten, men det ar vart det i slut andan. What can i say, jag ar en manniska som gillar attt rora pa mig och se nya uppleva nya saker..

April kommer snart upp ooch det ar manga fodelsedagar att komma ihag, fi fan kanns som nastan all mina vanner ar fodda i den manaden. Hmm.. Maste halla koll i allmenackan, men dom 2 stora som jag INTE far glomma ar min baby siiis som blir 18 och min baby gyal Anna som blir 25, shiiit kom juh pa nu att aven Jegz blir 25 .. Vi far se va detta slutar manga att komma ihag.. Grattis i forskott, mmm det ar inte manga som far ett grattis i forskatt hela 1 manad i forvag..LOL..I love yall sa detta ska nog ga bra, ni e ju familj sa er glommer jag inte... :).

Hmmm..Nee nu maste jag sluta skriva och komma med ursakter for att inte plugga.. Maste juh plugga till provet som ska goras nar jag kommer hem.

Men Biiiiiiig uppppp pepz...

LA

Inga kommentarer: