torsdag 26 mars 2009

My NECK, My BACK!!

Nu tittar SOLEN fram och och nu får du fan STANNA. Jag vet inte hur många ggr jag har blivit lurad. Fan Vår, SOL, Snö, Vinter, nu är det dax att bestämma sig.
Aja nog tjatat om detta HAPPY att solen e här iaf.

Såå!! Nu har det blivit lite omplanering i veckans schema. Besöket fån Gbg har blivit inställt, vilket är ganska skönt med tanke på att jag åker natten till måndagen annars hade det bara blivit stress. Så besöket bli av när jag kommer hem ist. Man vill juh lixom umgås med sina vänner när dom kommer och inte bara behöva springa runt.

Nu måste jag fixa lite saker men jag hör av mig later. Ha ju inget roligt att skriva direkt fi fan;) Men its all good ni läser juh skiten endå.. ;)

De blir 2 låtar för denna dag. Den första tar oss tillbaka några år i tiden. denna brud fick så jävla mycket skit för denna låt, maybe becouse she toutch a nerv. LoL Big Up 2 u KHIA.

SHE STILL DO IT;)..
Welcome 2 2009..

Inga kommentarer: