måndag 24 november 2008

Ber till GUD..

Måndagen idag den 24/11-08 är nu passerad..

Jag vet inte men fan jag har haft en bra måndag, men inte mycket nytt har hänt.
Lämnade Cj på dagis vid tio, gick sedan genom snöstorm till skolan och sedan hämtade jag Cj och traskade vidare till Red.
Kom hem vid 19 tiden, Cj somnade nästan på en gång och jag har suttit och jobbat med mina arbeten som ska in till skolan.

Däremot så finns det en grej som oroar mig och som ligger och gnager mig i skallen och det är min älskade Biggie. Han har haft problem med sin mage en längre tid nu, jag har försökt göra allt i min makt för att göra saker bättre som tex, vetrinär besök, provat typ alla dieter på kartan, tagit bort maten, u name it och jag har provat det känns det som.
Iaf så ringde jag till Vetrinären förra veckan och krävde att han skulle få komma in på undersökning ytterligare en gång och att han måste få rönkas och detta ska han få göra imorgon kl 13:00.... Om dom inte hittar något på röntgen så skulle det tas prover och det ena och det andra. Jag ber till gud att det inte är någonting allvarligt.

Nu ska jag gå ut med min älskling på en lång promenix så vi hörs imorgon gott folk.
Ta hand om er och ta vara på nära och kära...LOVE//LA

Inga kommentarer: