torsdag 13 november 2008

Love u miss thing..


Idag är en bra dag..
Jag känner att saker och ting börjar falla på plats, dock ser jag inte fram emot mötet imorgon..
I dag kommer min miss Thing hem, fan hon e juh borta så mycke.
Ska bli masssssa med myyyyyyyyssssssssigt... ;)...Finns ingen bättre en dig och du är min stötte pelare i allt som händer, de finns ingen som du..
TACK FÖR ATT DU FINNS VID MIN SIDA..
Love u Babe...
Nu ska jag tralla iväg till Micke. Ska dricka kaffe och snacka skit och sedan ska jag kidnappa hans dator och göra ett snabbt skola arbete. Fnizzz!!!
Hmmm!! Sen ska vi väl ladddda inför mötet eftersom han också ska gå på ett imorgon som gäller samma sak. Men nu ska jag inte tänka så mycke mer på det för då kommer hatet som ja grävt ner för dagen fram igen. Idag vill jag ska vara en bra dag..
Så I BE BACK!! Love..peace Out yall

Inga kommentarer: