måndag 17 november 2008

*gäspar*

*gäspar*..Nu va den här dagen över.
Va i skolan i dag som sagt, men det va inte alls lika lång måndag som det brukar vara. Mina måndagar brukar vara dom värsta på hela veckan eftersom jag har så låååång dag i skolan.
Junior va helt slut idag när jag hämtade honom från dagis och han har redan somnat på soffan.

Jag skulle också jätte gärna gå och lägga mig i sängen och kolla på någon film, men nope. Jag måste skriva ett PM till svenskan imorgon. Den här slut tampen är helt Crazy. Man har läxor upp över öronen. Det gäller att preoritera vilket alldtid inte är det lättaste.
Hmm...Sen har jag så stor press eftersom jag lämnar skolan tidigare en alla andra eftersom jag ska åka bort. Därför måste jag oxå lämna in allting innan alla andra. Men fan det e lugnt, tror jag , LA fixar allt;/..

Så det blir plugga gärnet denna vecka oxå.
Men på tordag tar jag en paus för då ska jag träffa Angelica och fika losss på stan, det ska bli loooooligt.. Ses snart gumz!!!!
Och ingen bror i sikte, nu är det bara tjejerna;)..

Nu ska jag sluta att dra ut på mitt pluggande men jag hoppas att alla mina läsare får en bra kväll..
Massa kramiz från MOA.

Inga kommentarer: