tisdag 18 november 2008

OoOo happy day!!

oOoO happy day..OoOo happy day.....
Lol.. Det här har varit en bra dag, men vädret suger juh.. Big tycker inte alls om att gå ut när det regnar och snöar, han gör bara det han ska göra och sen vill han in. Men idag blev det andra bullar, vid 14:00 jag drog han ut på en promenix iaf och han surar fortfarande och kl är 18;00..
Ropade på honom alldeles nyss och frågade honom om han ville ut och kissa, han tittade på mig och sen fnösss och gick och la sig..
Han är rolig, han är så surskallig och långsint ibland.....

Imorse va min lill prins hos tandläkaren, hon sa att han har jätte fina tänder och ett jätte fint bett.. Jag fick även beröm för att jag borstar hans tänder så bra *malig* jag tackade men medveten om att jag faktist slarvar ibland, tex när han somnar på soffan och det inte går att väcka honom.. Men nice att han har fina och starka tänder, det e alltid possetivt.

Idag kom även gyalzen hem från Gambia.. Anna har redan skvallllrat om hela resan och berätta hur mycke hon vill åka tillbaka. Måste vara åt helvete när man har varit i 40 grader och kommer hem till -2 hehhe.. Men bit ihop vi är juh vikingar eller hur??
Love Boooat!!!nananna nananaana naaaaa..Lol ja du vet ju va jag menar, happy 4 u...

Nu måste jag pluggish för jag har massa saker att göra..
Min check lista om vad jag måste göra det 2 kommande veckorna.

* Arbete om Q8 till historen
* PM till svenskan
* Prov i Religion
* Datac 2 uppg
* Romantikens nutid
* Fördjupnings arb i projektarb
* Prov Datac
* Redovisning HI

Hmm ja jag tror jag har fått med allt en så länge. Så det e bra att jag har någonstans att checka av ifrån...

Ja nu ska jag leka turtles med min son, hmm undrar vem jag får vara den här gång.. Hoppas inte Rafael ;) ( ja! jag vet att du sitter där och skrattar om du läser detta inlägg...)

Men hoppas ni får en bra kväll allihoppa..
hugggZ and all/ Turtles LA

Inga kommentarer: