tisdag 4 november 2008

Panik!!!

Helllo!!!

Idag har varit den längsta dagen på väldigt länge, depression sprider sig i kroppen och jag får PANIK när sånt händer...
Jag har haft ett stor bråk med den tjej som jag älskar av hela mitt hjärta idag och jag fattar mig inte på vissa saker.
Jag vet att jag är envis men jag vet oxå vart gränsen går..

Jag har iaf 2 av mina närmaste vänner som finns där för mig allllways min Red och min R-boiiiii som sitter på tåget på väg hit från Sthlm...
Jag är så tacksam att han kommer enda hit för min skull, vem skulle göra det...

Det finns vissa saker som jag inte kan kontrollera i vissa lägen och det är min ilska och som blir min ovän när jag är som argast, jag kan vräka ur mig så dumma saker och vara så elak..
Det är något jag är medveten om, men just som det händer så är det bara jag.
Jag försöker alltid vara stark som person men nu fan har jag fått nog, jag mår skit över saker och ting som händer och det bara är så. Det är mycke jag inte kan sätta fingret på och mitt inre lugn spårar ur och försvinner.
Jag har inte mått dålig på väldigt länge och jag brukar lätt skaka av mig det mesta, men tyvärr den bubblan sprack idag.

Jag har många bolllar i luften nu och jag sitter i ett skede när jag inte riktigt vet vad jag vill eller vad jag ska göra.
Mitt liv rullar endå på och jag har en stjärna som ALLTID lyfter upp mig och får mig att glömma allt, min lilla son Cj.
Kan inte må bättre en när han sitter och har sina diskusioner med mig, eller när vi sitter och ritar,leker med bilar,hoppar och stojar eller när han gör saker som bara ett barn kan göra..

Jag vet att det här kommer rinna av mig snart och som sagt det är så skönt att ha min 2 vänner som man kan bolla ideer och tankar med.
Men Badou igentligen behöver man inte bolla med för han är som en frisk fläkt som kommer inhoppande med massa energi och man blir så glad utav att bara se honom.

Imorgon är en ny dag och imorgon blir allt bra ;)...
Lots of LOVE//LA!!!

Ps..Jag och Pia konstaterade idag att det finns många ärt hjärnor i världen, vi kanske är 2 utav dom. Vem vet??...Men vi är hellre en annanas som är söt i mitten och taggig utan på.
Men jag är alergisk mot annans så då betyder juh det att jag är alergisk mot mig själv??hmmm!!Inte smart alls, men men...Ds

Ps.2. http://se.youtube.com/watch?v=nQJACVmankY Lyssna på den här låten och drömmmmm er bort, han e ju så jävla över sexig..Oh!! Ds

1 kommentar:

Red sa...

Alltid finns jag där, på ett eller annat sätt. Du blir inte av med mig. <3