tisdag 25 november 2008

Tisdag

Ja då var det tisdag idag people.

Min dag började mindre bra, jag höll på att svimma inne på lektionen idag.
Jag har varit så stressad så att min kropp säger ifrån.

Sen tog jag Biggie till Vetrinären, vilket gick ganska bra.
Dom tog blodprover som skulle skickas på analys, så jag ska vänta på blodsvaren som kommer om ce 1 vecka. Han ska gå på antibiotika och äta ett nytt foder tills vi får reda på vad det är.
Så lättnad, men drygt att man ska behöva vänta på provsvar.
Är så tacksam att han endå mår lite bättre.

Idag har jag gjort klart ytterligare 2 saker till skolan så 2 saker till ska bockas av från min lista. Yeah;)...

* -A-r-b-e-t-e- o-m- Q-8-t-i-l-l- h-i-s-t-o-r-e-n *done*
* -P-M -t-i-l-l -s-v-e-n-s-k-a-n- `*done**
* Prov i Religion
* Datac 2 uppg
* Romantikens nutid
* Fördjupnings arb i projektarb *halv klart*
* Prov Datac
*-P-r-o-v- H-i-s-t-o-r-i-a- *done*
* -R-e-d-o-v-i-s-n-i-n-g -H-I- *done*

Inga kommentarer: