fredag 14 november 2008

Anna

Jag är jätte tacksam över vänner som jag har i min närhet..
Men den som har funnits där för mig till 100% de här 2 veckorna är Lilla miss thing Anna...
Det är någonting jag aldrig glömmer, du fanns där hela tiden även fast du inte va tvungen..


Love baby gyal....


Fatta jag har gått och mått dåligt över någonting i 2 veckor och idag tog det slut. Mötet tog en knappt halv timme och nu mår jag hur bra som helst...

Ett möte pga vad?
En svartsjuk brud som försöker ställa till problem för folk pga just sin svartsjuka. Jag fattar inte hur du orkar.....Kommer alltid ha hat mot dig men när jag ser dig kan jag inget annat en att skratta åt dig. Åsikter har man rätt till och där har du min.

Ja hade min rygg fri och de lönade sig..

Ha en bra helg allihoppa...
åter igen love baby gyal Anna!!!!

Till Pia: Nu är det över gumzan, vi satt i samma båt men vi kom in till land till slut. ;) .LOVE..
Ps. Håll ryggen fri, då kan ingen komma tillbaka och hugga dig i ryggen Ds.
Ps. Välj dina vänner!! Ds.

Inga kommentarer: