fredag 27 mars 2009

Money Changer

Yo yo yo!!!;)..

Wzup yall??

Då va det fredag and me love it;) Det bästa nu oxå är att jag är ledig i 2 v start idag, YEAH!!!Så inga klagomål från min sida. Dagarna tickar iväg som vanligt och på måndag är jag, Cj och min baby gyal Anniiz i Gambia, Welcome 2 the smiling coast. Is nice 2 be nice;)


Shiiiiit det ska bli så nice med SOL, bad, träffa alla vänner och kolla hur det går för min juicebar;)..

Jag och Anna har inte berättat för någon att vi ska åka ner, utan vi har gjort en fuling och sagt att våra systrar ska åka och att grabbarna måste träffa dom. Dom önskar juh att det var vi som skulle komma ner för dom saknar oss, men vi sa att vi kan lixom inte åka ner hur som helst. Iaf dom ska träffa våra *systrar* på måndag kväll TROR DOM, men suprise det är Rood-gyal och Cheesburger som kommer ist. LOL yes be carefullll what u wish 4;)... What can i say me and my gyal leave footsteps where ever we go, u heard;)..

För er som aldrig har varit i The Gambia måste åka ner. Jag tror att Gambia är ett land som man antingen älskar lr inte tycker om alls. För mig så är detta land ett av dom land som jag älskar, visst det är anorlunda en vad vi är van vid här. Men det är juh det som gör det så speciellt, sen visst finns det vissa saker som man önskar att det kanske var anorlunda. Men hey jag tar sedeln dit jag kommer.
Asså det är konstigt igentligen, hela världens länder är så olika trots att vi lever samma år och samma planet. Jag är en brud med många resor i min ryggsäck och ingen resa är den andra lik. Men hey det är en utav anledningarna att man reser till andra länder.


Här har ni 3 av mina bästa resor.

1. Houston, TX
2. Gambia
3. Puerto Rico (Min och Annas första resa som vi gjorde.)
Nu va det nog tjatat om resor och its time 4 dagens låt och jag tänkte att eftersom vi åker till Gambia så valde jag en låt som är het där nere just nu.
Mavado - Money Changer

Ha en trevlig fredag pepz..

Inga kommentarer: