måndag 28 juli 2008

Me, Myself and I




Vem är Daniella?
Jag är en gyal på snart 25 bast, är en grym brud i lyxförpackning hahaha. Finns ingen som älskar livet mer en mig enligt mig själv.
Jag kommer inte ifrån en rik familj och inte heller en trygg familj.
Men jag klagar inte för min uppväxt är en av anledningarna till den jag är idag.
Jag hatar lögner och älskar ärlighet (va det en gäller).

Jag vill säga att jag har skinn på den lilla potatis näsa som jag äger och jag vill alltid framföra vad jag tycker och tänker.

Jag är matte, flickvän, dotter, syster, barnbarn, kusin, moster och det viktigaste utav allt jag är mamma åt den coooolaste grabben i världen, min Junior.

Han är mitt allt och han är min klippa. Finns ingen starkare kärlek.
Ni som har barn själv förstår nog vad jag pratar om.




Jag har gjort mycke i mitt liv, men ångrar inget.
Jag har gjort mycke dumt men massa massa bra saker.
Jag kalla mig själv för en överlevare.
Jag är stark i mig själv och älskar den jag är..Jag säger alltid va jag tycker och tänker och nobody can stop me.


Jag är en glad prick för det mesta men kan även sura ibland.



Jag är Daniella, LA, Miss D och Rude- Gyal.

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Men Dani, hur ska man hålla reda på alla smeknamn? =) Själv e man ju Z:a

LA sa...

Hehehe jadu jag har funderat på det några gånger, ibland kan det juh bli lite förvirrat.
Men oftas är det juh D och LA som gäller. eller som du säger Dani.
Men va e de man säger kärt barn har många namn;)...Kram