måndag 14 juli 2008

tripp till sjukhuset.

Idag hände de äckligaste som någonsin hänt i hellllllllla mitt liv.
Jag tappade minnet, enligt läkaren hade jag fått en stressrelaterad migrän. huh tänkte jag, va det inte mer en så!!?? men nope det va det han sa, det är vanligt att man kan hamna i ett sånt tillstånd när man stressar runt och inte lyssnar på kroppens varning signaler i tid.
Men fan det här önskar jag inte ens min värsta fiende, de va riktigt scary!...Jag tackar iaf GUD att jag va hemma när det här hände...

Läkaren jag träffade va juh inte en snille blixt direkt, lite bakom flötet om jag får säga min mening. Men sjuksytern som jag pratade me på telefon va jätte gullig, en dagens ros till dig även fast hon skällde ut mig och sa åt mig att sluta stressa och börja äta bättre.

Jag fick mig ett litet vake up call idag om att jag är faktist inte är super women..
Ta mitt råd och lyssna på kroppen när den säger ifrån, tro mig ni vill inte gå igenom det jag gjorde idag.

Inga kommentarer: