tisdag 1 juli 2008

Lil Siis!!

Shiiit vad tiden går fort.
Min lilla syster pratade med mig idag om att hon är redo att skaffa någonting eget, hon är så söt när hon sitter och klurar på hur hon ska lägga upp allt hur hon ska klara av det.
Jag är så stolt över henne, men jag kan inte fatta att hon växer så fort. Fan det va juh inte längesen när hon var en dryg liten snorvalp som ville följa med över allt.
Hon har alltid varit min lilla stjärna och kommer alltid att vara det. Men det är så svårt att acceptera att tjejen faktist är gammal nog att ta hand om sig själv.
Jag älskar dig baby Siiis. Kommer att stötta dig till 210% och kommer alltid finnas där om du behöver råd och hjälp eller om du bara vill ha en stor kram:)...


ps. du är faktist fortfarande en dryg liten snorvalp ibland ;)..(LOL)..ds.

Inga kommentarer: