onsdag 9 juli 2008

Gambia!!

Jag pratade med min bästa killkompis (Badou)på telefon idag, vi satt och snacka och planera våran resa. Det är nämligen så att vi har bestämmt att vi ska åka till Gambia i december.
Det kommer bli fett. Vi är ganska många som åker så det kommer bli klockrent. Det kommer bli så jävla kul för jag har fått med en utav mina bästa gyalz Marika(hon var ju inte direkt svår över talad..hahah..Vi har alltid så jävla kul ihop).
Så vad kan bli bättre jag kommer åka på en soft resa med 2 av mina bästa vänner.

Här är lite bilder så ni kan se vart vi ska åka :)






Jaa det va lite försmak men självklart kommer jag ladda upp egna kort när vi varit där.
Det är så kul att höra Badou prata om det här, för han har velat visa mig vart han kommer ifrån i flera år, men det har aldrig blivit av. Men nu e det fan dax..
Marika har varit där en gång förut and she had a blast, så hon e mest taggad utav oss allihoppa haha hon har säkert börjat packa nu lixom 5 ¨månader i förväg...;)
Dom andra som ska med är bara lay back, dom fattar inte hur man kan resfeber.. Men daaah!! vi måste lixom ta spruter och sånt innan vi åker tiden tickar LOL..
Nej nu måste jag sluta e trött som fan, fast jag e juh så jävla uppspelt så jag kan juh inte..hahha..
Sorry kan hända att detta inlägg blir helt förvirrat men det är faktist så när man har RESFEBER.. tack för idag, vi ses i Gambia..Cheeeese...

1 kommentar:

nanette sa...

varför åker aldrig vi utomlands dåååååå?!!?? :(