söndag 20 juli 2008

Man fyller bara 25år en gång;)

Knaprar på min nya favorit choklad.. Marabou mjölkchoklad med daim i..Muums!!

Sitter och planerar min fördelsedags fest som jag ska ha i Ocktober.. Varför sitter hon och planerar det nu tänker ni... Men fan det e juh skit mycke som behöves fixas som tex lokal, dj, mat, inbjudningar mm...
Satt och skrev ner massa namn på folk som ska ha inbjudningar men fy fan va folk man känner, kommer sluta med att alla kommer få inbjudningar på mail och sms.. ;) ...

Det var längesen jag fira min födelsedag med något speciellt men va fan man fyller bara 25år en gång. Man måste juh fira att man har hälften kvar till femtio, hahaha..
Undra hur man ser ut som femtio, asg det skulle jag fan vilja se alltså..Det enda jag vet är att jag kommer bli en sur kärring som klagar på allt och alla men jag kommer rocka fett..

Aja nog om det.. Ska börja göra mig redo för sängen, ska juh va duktig och jobba lång dag imorgon. Men sov gott homiez vi ses på LAs Party...

Föresten. Jag har juh glömt att skriva syn punkter om Sex and the city filmen..
Trodde jag skulle döö av att sitta stilla i 2 timmar och 25 min men det gick bra, man kom in i filmen ganska snabbt. Fanns väl vissa saker som kunde varit bättre men den är helt klar värd att se..Hahah ja va fan det va mycke skratt och tok, Samatha rockar loss som alltid men även dom andra gyalzen do their one thing.. Dont miss it!!

Inga kommentarer: